poniedziałek, 20 czerwca 2011

Whisky - ZDW6

Raz na miesiąc, ostatnio udaję się na degustację whisky organizowaną przez Tomasz Grala gdzie niegdzie znanego jako sKoTi lub Borciuch. Bezwzględnie jednego z najlepszych, jeżeli nie najlepszego z fotografów ślubnych w Niecce Sieradzkiej. Ogólnie znawcą whisky nie jestem ale mój język a raczej jęzor który nie raz prawie sobie odgryzłem potrafi poczuć różnicę między Golden Lochem z biedronki a jakimś tam Taliskerem - jedyna nazwa jaką zapamiętałem z ostatniej "degustacji". Ogólnie tak po prostu mam czasami ochotę posiedzieć z osobnikami płci takiej samej jak ma, popierdzielić głupoty, poprzeklinać sobie trochę bez zbędnej krępacji - tak porostu.. a Whisky nadaje się do tego jak cholera. Piwo moim daniem w pewnym momencie powoduje uciążliwy nacisk na pęcherz który zmusza do częstego wychodzenia w celu tzw. potrzeby w dalszej konsekwencji przy zwiększającej się częstotliwości wypijanego piwa a co za tym idzie wydawanego moczu następuje często zerwanie bądź utrata obranego dyskursu bądź rozpierzchnięcie się zawiłej dysertacji. Po za tym nie boli łeb na drugi dzień :)


Zabrałem na ostatnie spotkanie Kieva 88 którego jakiś czas nie używałem, spisała się ta moja urokliwa maszynka przynajmniej ja jestem z niej zadowolony muszę ja przeprosić, że jej nie doceniałem. Tymczasem po rolkach chodziły: Neopan 400, hp5+ forsowany na 800, wszystko w D76 1+1. Kiev 88. Acha autorem zdjęcia numer 6 jest Tomasz!!!











2 komentarze:

  1. chasydzie słodziuchny - sKoTi to było dawno - i dotyczyło czegoś innego... jeśli piszesz o whisky to jam jest znany jako gralson... a co do twojego wpisu to jak zwykle fajny tekst i jak zwykle takie sobie foty :):):) to był żarcik... no poza 6ką rzecz jasna... ;)
    fajnie chasydzie, że mnie mile zaskoczyłeś i kontynuujesz swoją przygodę z whisky i regularnie przychodzisz na degustacje... wogóle super sprawa, że grono się rozrasta i stale ktoś nowy przychodzi... przed tobą kolejny krok - stworzenie własnego konta na whiskybase.com... i opisywanie trunków... tam polska rośnie w siłę... trza pokazać niemiaszkom i innym flamandom, że w polsce nie tylko wódę i rzeczone przez ciebie piwsko się żłopie... dobra - kończę bo miało być krótka a wyszło tak sobie...
    slainte...

    OdpowiedzUsuń