piątek, 24 czerwca 2011

koty - znowu

Wiem ze to obciach robić zdjęcia kotom itd. itd. ale co zrobić wystrzelałem na nie dwie klisze i mam ich tu nie wstawiać bo troche wstyd???... jest to moje miejsce i wstawiam a co!!


Z kotków wydane zostały juz 3 zostały jeszcze 2 - ale jednego wcisnę rodzicom więc jeszcze jeden. Krystyna szykuje sie na sterylizację.

Klisz ta wyszła mi moim zdaniem znacznie lepiej, robie zdjęcia takie jakie robią co zrobić... nie mieszkam w Edynburgu ani innym szkockim mieście, kupuje w biedronce i uwielbiam fasolkę po bretońsku

Nikon F4 Trix 400 1+1 D76














4 komentarze:

  1. Najważniejsze to czuć się dobrze u siebie ...fasolkę po bretońsku Lubie ale nie z biedronki...pozdrawiam kociaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to obciach robić kotom zdjęcia? Właśnie pozbawiłeś mnie sensu życia :(

    A kot w butach - klasyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. generalnie foty od 2 do 6 to jakbym ich właściciela widział po pełnej degustacji whisky ;)
    kosmici, że hej... a ostatnie zdjęcie to istny forfiter...
    daj im kurę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki wstyd? co Ty mówisz?!
    Przecież one są cudowne, po prostu trzeba je uwieczniać :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń