środa, 29 lutego 2012

Świeta i po świetach.

Jak zawsze jestem szybki w wystawianiu zdjęć.  Musze sie pośpieszyć bo zaraz będzie taka pogoda, że nie będą one wcale pasowały do warunków atmosferycznych. Wiec wstawiam zdjęcia z drugiego dnia świąt. Dużo ich jakoś bo wydaje mi sie ze w kupie im będzie raźniej:) z 3 jestem zadowolony może powinienem wstawić  tylko je ale co mi tam. Nie piszę więcej bo ostatnio piszę za dużo. Ach i zapowiedź - wkrótce opublikuję pierwsze zdjęcie Krystyny bez ogona.!!!
Teraz Trix ze Świat 400  na 1600 zaczyna mi sie to podobać to popychanie negatywów. 


















5 komentarzy:

  1. osobnym postem mogłeś dać same babcie jak dyskutują. W nich samych jest mega energia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Dorcusem! Zdjęcia przy stole rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. "popychanie negatywów" - Danielu, nie idź tą drogą!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi najbardziej podoba się 7. A właściwie cała sekwencja od 5 do 8. To dla mnie kwintesencja świąt... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babcie są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń