środa, 8 lutego 2012

Rambo Jet

W ostatni piątek wybrałem się na koncert  do Centrali. zabrałem ze sobą niedocenianego Kieva 88.  Koncert okazał sie fenomenalny mimo nielicznego grona słuchaczy zespół dał zajebisty koncert, Wileki szacunek za to. Do dzisiaj dzwoni mi w uszach. Polecam gorąco koncerty w Centrali!!! dla naszego Miasteczka to prawdziwy skarb -  tak uważam.
Jeżeli chodzi o zdjęcia  to było tam aż 4 "fotografów"  dwóch normalnych profesjonalistów, że tak powiem!! super sprzęty super szkła i tu mój 500 złoty no może ciut więcej warty Kiev 88. Jestem z niego dumny nie spodziewałem się że tak wyjdzie.....
Klisze hp5+ i Trix + Foma 400. Zdecydowanie mogę powiedzieć że Foma przegrała z trixem i hp5+ przynajmniej w moim wykonaniu.










8 komentarzy:

  1. czy drogi danielu pisząc o wartościach sprzętu - chcesz na samym wstępie tłumaczyć się z czegoś??? czy deprecjonować innych??? bo za bardzo nie kumam... hehe... misiuptysiu - gdyby nie ten sprzęt i odważna decyzja gralsona nie wiedziałbyś jakim czasem potraktować koncert...

    OdpowiedzUsuń
  2. wiedziałbym ty mówiłeś mi 1/4 - 1/15 przy 400 2,8f a ja zrobiłem 1/60 wszystko. nie zapominaj że miałem jeszcze F4 która także przekazywała mi pewne informacje. Nic nie chcę deprecjonować tylko cieszę się, że wyszły lepiej niż się spodziewałem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój brat nie musi nikogo ani też niczego deprecjonować i tak jest najlepszy!!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no nieźle! Ja koncertowo wymiękam jeśli chodzi o focenie... Tobie wyszło pięknie na ASA400, a ja zmarnowałam rolkę 3200 na f/4.5 1/60s. Udowadniasz, że można średnim ustrzelić muzykantów w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba pierwsze najlepsze dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu Rambo Jet, Hubert. Super fotki, bardzo się nam podobają. Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mówiłem 1/4 do 1/15??? chyba źle usłyszałeś... sprawdzałem w exifach przy iso400 co mi wychodziło... zainwestuj chasydku w jakowąś szpatułkę i owiń ją owczą lub wielbłądzią wełną... wpakuj do uszu (nie do nosa) i kręć kreć kreć niczym trzepiesz... koreksem ;)

    ps. a u ciebie w exifie co wyszło??? :):):)

    OdpowiedzUsuń