wtorek, 11 grudnia 2012

Zima


Nie lubię tej pory roku a szczególnie jej początku i końca. Czyli ciapy i strasznych  szarości.  Nie lubię mojej grubej zimowej  kurtki która tak mnie elektryzuje, że zawsze kopie mnie prąd jak dotykam czegokolwiek metalowego. Nie lubię przedniej szyby w moim Super Clio 96' choć nagrzewa się szybko to i tak mnie wkurza. Nie lubię jak Krystyna czyli nasz kot budzi mnie o 4 rano chcąc iść na łowy a gdy zasapany schodzę otworzyć jej drzwi stwierdza że jednak jest za zimno. Jeszcze bardziej jej nie lubię jak zmienia zdanie za 15 minut i zaczyna znów robić hałas wiec łapię ją  skokiem uśpionego geparda i juz jej sie nie pytam o zdanie.  Nie lubię krótkiego dnia. jakoś nie przepadam za tą zimą .... eh... Jednakże są pozytywy można do ciemni wcześniej wejść, bo co tu innego robić. Lubię odśnieżać, dziwne ale lubię to - to  by było na tyle z zimy co lubię.... Zimą jeszcze bardziej ciężko mi jest robić zdjęcia czasem jednak coś tam ustrzelę.  
Rolleiflex z pierścieniem pośrednim, wyszło mi tylko kilka klatek reszta mi sie posuła nie wiem czemu na ostatnim przykład chyba coś mi przymarzło....
T-max 100.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz