środa, 12 grudnia 2012

Klaudia


Klaudia odwiedza nas średnio raz na rok - szkoda że tak rzadko.  Kiedyś  odwiedzała nas jako mała dziewczynka teraz zaprasza nas na swój ślub. Czas kurde zapieprza.  Jakoś sie tak składa, że ostatnio przyjeżdża do nas zimą i jak tu człowiek ma zrobić jakieś dobre zdjęcie w tym śniegu i mrozie żeby zadowolić obiekt fotografowany - nie jest kurde łatwo.  Strasznie lubię robić portret  tylko jakoś ludzie nie chcą tych moich portretów może powinienem robić cyfrą??  Nic by to nie zmieniło, wiec zostanę tym kim jestem czyli - sporadycznym portrecistą z niespełnionymi marzeniami o fotografowaniu ludzi. Tym jestem. 

W sumie ja jestem zadowolony z tego co wyszło mam nadzieję że Klaudia też będzie choć trochę.
HP5+ ID 11 1+1




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz