czwartek, 13 października 2011

Auch

Auch  -  40  kilometrów od Tuluzy.  Dla mnie przepiękne miasto, mam nadzieję ze kiedyś tam jeszcze wpadnę... wejdę  w tą bramę gdzie chciałem zrobić najlepsze zdjęcie swojego życia i poprawie to co spieprzyłem... Mam nadzieję, że będę  wtedy mądrzejszy i posiadał taką wiedzę która pozwoli mi to zrobić idealne zdjęcie przepięknej klatce schodowej.. Zawsze istnieje taka opcja że  zrobię 4 klisze w 15 ustawieniach i może coś wyjdzie... to wydaje mi się bardziej prawdopodobne w mim przypadku..... byle bym miał okazje tam jeszcze kiedyś być. Zaczynam grać w totka wiec prawdopodobieństwo jakieś jest :)
Mój zachwyt nad Auch nie podzielali Francuzi - jeden powiedział mi nawet ze mieszkał w Tuluzie ileś tam lat i nigdy nie był w Auch, powiedział mi nawet że nikt nie jeździ do Auch!!! Ja tam  wolę 1000 razy bardziej Auch niż Tuluzę. Gdybym był poetą spłodziłbym jakiś wiersz na cześć Auch ale nie potrafię. Spieprzyłem tylko kilka zdjęć,  w sumie fotografem się nazwać nie mogę więc miałem prawo je spieprzyć. KURWA MAĆ!!!!!!!!!! jak mnie bolą te schody!
Klisze Nepan 100,  głównie.    Rollei 6006






5 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się zdjęcia wewnątrz katedry. Jak dla mnie nic im nie brakuje. Myślę, że schody w 6x6 ciężko dobrze skadrować. Może być lepiej w formacie 6x4,5.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem nie ma co dramatyzować. Może ciutkę góry brakuje, ale schody i tak super. Poza tym super zdjęcia. Zaczynasz Daniel pokazywać te najlepsze (schody i katedra dla mnie najlepsze) :)). Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń