czwartek, 30 grudnia 2010

Aldona

Mam nadzieję że Aldona mi wybaczy. Na wstępie chciałem powiedzieć że bardzo mi się podobają kobiety w ciąży… moim zdaniem wyglądają przepięknie. Mam świadomość, że nie jest to zdjęcie jakoś wybitne, zrobione na grilu gdyż jestem głownie fotografem gilowym., ale ja je kurde lubię.
Tutaj mamy skan z odbitki!! Kiepsko mi wychodzą skany z odbitek ale to chyba wyszło najlepiej. Opis będzie długi Kodak 400Tmax, Psix sonar 180, Id11 1+3, Powiększalnik LPL 7700, ekubrom, papier Oriental seagul stałokontrastowy 3, baryt, podwójny karton ostatnie karty znalezione na wystawkach pewnie minimum z 10 lat po terminie. W przyszłym tygodniu na 100% musze cos powiększyć.

1 komentarz:

  1. Wcale nie wygląda grillowo. Bardzo ładna głębia, kadr, a naturalność to najważniejszy atut tego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń